Tilat

Seuran talo sijaitsee rauhallisella paikalla Vojakkalan kylässä Tornion kaupungissa, Torniojoen rannalla. 8 kilometriä Torniosta pohjoiseen. Nuorisoseuran talon läheisyydessä sijaitsee kyläkauppa ja urheilukenttä.

Talossa on näyttämöllinen sali, kooltaan 185 m2. Näyttämön koko on 60 m2. Lisäksi talossa on eteinen naulakoineen (70 m2) sekä kahvilatila (60 m2), jonka vieressä on toimiva suurkeittiö (34 m2). Kellarissa on askartelutila 80 m2 sekä saniteettitilat.

Taloa vuokrataan tilaisuuksia, kuten häitä, tansseja tms. juhlia varten. Talossa on pöydät, valkoiset pöytäliinat ja tuolit sekä astiasto joilla kattauksen voi tehdä n. 150 hengelle. Sekä astiasto että pöytäliinat sisältyvät juhlien vuokrahintaan. Liinat pesetetään pesulassa ja palautetaan juhlan jälkeisellä viikolla. Pesetyksen voi jättää myös seuralle listahinnalla.

Seuran juhlatelttaa voit myös vuokrata joko omaan kotipihaan tai lisätä seuran talon vuokrauksen yhteyteen. Teltta on kooltaan 8x4m, tilaa n. 5-6kpl 6hlö:n pöydille tuoleineen. Teltta on sinivalkoraidallinen ja siihen voi itse valita montako seinää ottaa käyttöön (toimii myös katoksena). Hyttysverkkoa ei ole.

HINNAT 1.8.2020 alkaen

• Vuokraus viikonloppu (to klo 20 - su klo 15, luovutus siivottuna) 550e

• Talon vuokraus (luovutus siivottuna)1 vrk (24h) 200e

• Lastenjuhlat, esittelytilaisuudet ja muut pienet kokoontumiset 5t/75e (luovutus siivottuna)

• Kurssi- ja kerhotoimintaa varten 10e/tunti

• Teltta 120e/vrk

• Teltta pöytineen ja tuoleineen 150e/vrk

• Teltan kuljetus sopimuksen mukaan

• Luethan tarkemmat varausehdot

PDF-tiedostoVojakkalan talon vuokraus.pdf (48 kB)
Tarkempaa tietoa talon vuokrauksesta.

VAPAITA AIKOJA VOI KYSELLÄ:

TARJALTA NUMEROSTA 040 727 5410

(Alustavat kyselyt mielellään viestillä/whatsapilla)